19. jan. 2017

MY STYLE FOR 2017


Photos: My Pinterest

Endelig 2017! Jeg er personlig glad for at 2016 endelig fik en ende - ikke blot pga. af alle de frygtelige ting som er sket gennem året - men fordi 2016, egentlig bare har været "blah". Et slags lorte år, hvor universet virkelig har skidt på alt og alle.

Så jeg tænkte, lad os komme ind i 2017, med positive tanker! Som ens tøjstil .- jeg vil personligt ikke sige at jeg har en "personlig stil" som sådan -  den svinger en del. Den ene dag kan jeg have det fineste sæt tøj på med hæle og det hele - dagen efter er den en lang sweatshirt over et par strømpebukser med et par sneakers til. Det vel også en slags personlig stil?

Så jeg kiggede min Pinterest board igennem fra 2016 - og nu også 2017 [Find den her] og fandt de billeder som inspirerer mig mest. Små detaljer eller blot hele outfittet, som vises er hvad jeg tager min inspiration fra. Jeg er meget simpel - selv når jeg er "fin" og "vovet" - jeg holder mig til ensfarvet eller minimalistiske prints, såsom; striber, prikker osv. Jeg holder mig til få farver - jeg har dog udvidet lidt efterhånden.

Der var engang hvor alt hvad jeg ejede var sort. Nu er der både grå, hvid (ikke så meget) mørkegrøn, mørkerød, navy, grå-blå, lilla/blomme osv. Mange mørke farver - du vil nok aldrig (indtil videre) se mig en pastel farver - har svært ved at forestille mig det.

Nu hvor jeg ikke lige frem eksperimentere med farver, så elsker jeg tekstur! Strik, velour, tyl, denim osv. En masse variationer i stofferne, så det ikke bliver for ensformigt - nu hvor farverne er så ens.

English//
Finally 2017! Personally I have waited for 2017 - I was SO over 2016 - just a shitty year to be honest. If the year hasn't been bad, it's been kind of "blah" You know? - I have some episode/times within 2016, that's memorable - but everything else? Not so much. The universe really didn't care - it's was just like "awww f**k it!"

So I though, let's start off 2017 with positive vibes! Like your style - I wouldn't say  I have a personal style - it's more like a balance, you know? One day I can be all fancy and really had a thought about my look, with heels and everything. The next day I'll probably put on a oversized sweatshirt, tights and my favourite pair og sneakers. But I guess that's a kind of personal style?

So I fired up my pinterest fashion board for 2016 - now also 2017 [Find it here] and found the pictures that inspired me the most. I am very simple when it comes to fashion or "my style" - even when I am fancy or "daring", ha ha. I am very minimalistic with "colours" and prints really. I love prints with stripes, dots or even stars - I really love stars!

On the other hand with "colour" I keep it to the darker shades of colours - like green? It's a dark green - same with red and so on. I'll bet you'll never see me in a pastel colour, ever! And since I don't wear a lot of colour, I really appreciate texture. Like different kind of fabric - like velvet, knit, denim ect.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig