12. dec. 2016

GIFT IDEAS FOR THE INTERIOR LOVER // CHRISTMAS 2016


Som det tredje "emne" i min gift-guide, så handler det om; interiør! Jeg syntes personligt ikke, at ønske sig en støvsuger osv. til når man skal flytte hjemme fra (mig) er liiiige det mest spændende, så jeg har valgt nogle andre ting at ønske mig (mere fordi min mor syntes jeg skulle, for at være helt ærlig). For eksempel det flotteste sæt bestik i guld, come on! Flot, ikke?

Og tallerkener er altid smart at begynde at samle på, sååå da jeg så at Christiane SM havde lavet nogle utrolig flotte nogle, så var jeg solgt. Haps, det skal være mine tallerkener! Jeg har hundredvis af tanker omkring min egen lille lejligheds udtryk og hvordan fanden jeg skal få alt mit lort ind på 40 m2?

Så mine tanker fløj straks over på min lille blege danskhed, nemlig "hygge". De ting, som får et hus til at føle som et hjem. Et dejlig varmt tæppe, vaser, farver og lysestager. Fine ting, som jeg faktisk gerne vil se under træet i år, haha! Så det her var lige de fine ting jeg kunne finde lige pt, måske jeg finder flere? Skulle i hvert fald ikke undre mig!

RAW Guld Bestik 16-dele 599 kr, nu 399 kr.[HERE] | Lips Mirror 700 kr. [HERE] | RAW Steak tallerken 99 kr. [SORT,GRÅ] | RAW Frokost tallerken 79 kr. [SORT,GRÅ] | Grøn Lyngby Vase 400 kr. [HERE] | Design Letters Krus 130 kr. [HERE] | Blåt Plaid 599 kr, nu 299 kr. [HERE] | HAY Lysestage 150 kr. [HERE]

English// As the third "subject" within my gift-guide, it's about interior! Personally, I am not about wishing for a vacuum cleaner for Christmas, because I am getting my own apartment, but I would rather spend my own money on that (even though it sucks, either way - but I need it) and let's be honest it's not the most exciting thing to wish for things for the house, always. So I thought why not (or no, my mom told me to) wish for exciting things, like that amazing gold cutlery!

And my mom (and sister) said it would be smart to start collecting the plates I want for my home - so smart huh? So when I saw a Danish "everything-woman" designed some really nice and raw plates, I was like: "MINE!" I've got like hundreds of thought about what I want my apartment to look like, but I don't get how I am supposed to get all my shit to fit into 40 m2?

So my thoughts immediately went over to my pale little Danishness, and the only thing I could think about (besides pizza) was the Danish term "hygge". What kind of items makes a house feel like a home, kind of things. So a nice warm blanket, is always a good idea - especially in Denmark when it's cold all the time. A nice candle holder and bringing in some color with the vase.

Right at the moment, this was I could find that was my taste - and actually on my own list. It's most likely there will be more!  
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig