6. dec. 2016

GIFT IDEAS FOR HER VOL. 2 // CHRISTMAS 2016


Vi tager hul på den anden runde af gaveidéer til hende. Så hvis den første ikke havde noget for din mor, kæreste eller søster osv. så håber jeg at denne har nogle bud! Jeg har igen haft nogle personlige ønsker inde over, men også en masse fine ting, som jeg personligt ikke ville have noget imod at finde under træet i år!

Jeg har rigtig fået øjene op for earcuffs igen, og modtog i dag en fra Maria Black (det øverste billede) og den sidder perfekt, og jeg kan slet ikke mærke den - hvilket er rart! For jeg har lagt mærke til at ved nogle earcuffs kan de begynde at gøre lidt ondt i længden, men ikke den her. Og den bagerste ønsker jeg mig (meget, mor) i julegave, hæ hæ.

Og derudover så kan jeg ikke stå for de fine sneakers fra Zara, med de sødeste pom-pom'er - som kan tages af også. Jeg elsker pom-pom'er, virkelig! De så bløde og så fine, og gir et hvert outfit et mere feminint touch!

Og man kan aldrig rigtig gå helt galt i byen med en fin sort kjole i julegave, vel? Og den her fra Zara er SÅ fin, og kan i lige se den med de fine sneakers? Ellers så style den med de altid sexede og flotte thigh-high støvler!

Zara Pom Pom Sneakers 459 kr. [HERE] | Zodiac Necklace 180 kr. [HERE] | Maria Black One Dot Earcuff 500 kr. [HERE] | Maria Black Larger Earcuff 500 kr. [HERE] | Zara Black Dress 250 kr [HERE] | Zara Thigh-high Boots 459 kr. [HERE]

English// This is the second round of the gift guide for her. So if the first one, wasn't an inspiration for your special someone, your mother, sister etc. then I hope some these will be more their taste! Again this time I have thrown in some of my own personal wishes and some other nice things, that I actually wouldn't mind finding under the three this year!

Lately my eyes have opened up to earcuff's once again, and today I received a package from Maria Black (the top photo) and it fits perfectly, and the best thing? I can't feel it at all. I have noticed with some earcuff's throughout the day then can start to hurt a little, but this one don't. And the in earcuff in the "back", and I have on my wishlist this year, which is one of my top wishes (mom)

One of the others things on the list I can't help but loving, is the cute pom-pom sneakers. Those pom-poms are the cutest right? And they can be removed from the sneakers, which is smart. And they add a nice feminine touch to any outfit. So cute!

And you can never, ever, go wrong with a nice lille black dress, the LBD. Like, who doesn't love a beautiful black dress? Which is so versitile, you can wear it throughout the day or to a party - and even with the cute pom-pom sneakers, SO nice! Or you can pair it with the always sexy and beautiful thigh-high boots!
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig