4. nov. 2016

DAYA BY ZENDAYA


Jeg ved ikke med jer, men jeg kan ikke få nok af Zendaya. Jeg syntes hun er et smukt menneske, både udenpå og ikke mindst indeni. Blev først fascineret af hende da jeg var yngre, da hun var med i "Shake it Up Chicago" på Disney Channel, og siden hen er hun kun blevet bedre.

Hun er en man kan se op til, som kæmper for kvinders rettigheder og ja, for det kvindelig køn. Hun er utrolig sympatisk, og man kan virkelig mærke at hun har hjertet det rette sted. Selvom man ikke kender personen, kender i det?

Hun har før (og gør stadig) lavet en sko kollektion, med en masse forskellige styles og stilarter, super flotte! Og nu har hun rykket over til tøj også! Og jeg må sige, jeg har fulgt med i ren spænding. Hendes egen personlige stil, sidder til et perfekt 12-tal hver gang, hvis du spørger mig, så at hun selv ville begynde at designe tøj, kan kun være godt!

Hendes stil i hendes kollektion, er meget afslappet, med en masse loose-fit og til den mere rå side. Og så gemmer der sig nogle små godbidder, efter min mening. Jeg ELSKER bukse-trenden med vidde i bukserne, og det her par, er efter min mening, perfekt! Især fordi min kropsbygning, nyder den nye trend. Busker med vidde, for en til at se længere ud. Og siden jeg ikke er særlig høj, og har kraftigere ben, så passer de mine ben rigtig fint. Der tilpas mængde vidde i, samtidig med at de holder "formen", og stadig klær en kvinde krop. Samtidig med den fine detalje i med et andet materiale ved taljen.

Den lille buksedragt er nærmest et mesterværk! Den er så smart designet, og den kan let gøres lidt mere casual ved at bestille den i et nummer større, og derved få et mere "loose-fit". Og måden den er designet på, gør at den nærmest former kroppen.

Tuxedo Romper [HERE] $98/656 kr. | Pleated Crepe Pant [HERE] $88/590 kr. | Daya by Zendaya Instagram [HERE]

English // I don't know about you guys, but I looooove me some Zendaya. I think she's a beautiful person inside and out. I was obsessed with her when I was younger, because of the Disney Channel show, "Shake it Up Chicago" - I loved that show, and especially her character! And ever since, I loved her.

She's one to look up to, she's a fighter - not only for herself but also for women all over the globe. And you can definitely feel, that she's got the heart at the right place. Even though I don't know her at all, I feel like I "know" her, and you can just feel her great spirit through everything that she do.

So since I've loved in such a long time, of course I've followed her on Instagram. So I saw at first she had a shoe collection, which is stunning by the way. A beautiful mix of different kind of styles - like the chic stiletto, and more edgy boots. LOVE! But when I saw she had a clothing line coming out, I was in chok! I couldn't be more happy, because I love her style! It's so effortless and edgy, but with a feminine touch. So nice!

Her approach for the collection is a more edgy, raw and relaxed feel. More baggy and loose-fit, and in between some more tailored pieces. Especially the two I wanted to show you guys the most! I am all in for the newer trend, with wide pants. I love them - especially for they really work. I am short and I don't have thin legs. I've played football for almost 10 years, to it shows in my legs, and with these kind of pants, they elongate my legs, which makes them look longer and me taller. They really suit a woman's body and with the small little detail in the waistband, is perfect.

The beautiful romper, is almost a masterpiece! It's so beautifully tailored, but you could easily make it more casual, by ordering a size up, so it's becomes a little more loose fitted. It's so smartly designed, and it almost shapes the body as well. 
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig