26. nov. 2016

CHRISTMAS PARTY OUTFIT // VELVET SUIT


Siden jeg selv skal til julefrokost på fredag, (og godt ved hvad jeg skal have på) så kan jeg alligevel ikke helt lade vær med at kigge rundt omkring, for evt. alternativer eller.. I ved vist godt hvad jeg mener! ha ha. Nogle steder så køre Black Friday stadig - og især over i USA fordi.. de er bagud!

Så hele det her outfit, er faktisk (lidt endnu) på udsalg! Jeg har personligt klikket to af tingene hjem, fordi.. jeg elsker velour og guld! Men jeg ville sammensætte et mere... afslappet(??) outfit i denne omgang. Jeg er stor fan af sneakers til alle events. Jeg plejer altid at tage et par sneakers på - eller med i tasken - hvis jeg føler mig for fin. Og ved dette outfit, syntes jeg at et par sneakers sætter prikken over i'et.

Maria Black Earcuff [HERE] | Daya by Zendaya Lace Bodysuit [HERE] | Daya by Zendaya Velvet Flare Pants [HERE] | Daya by Zendays Velvet Blazer [HERE]

Det er stadig fint samtidig med at være casual, og så kan alle tingene stadig bruges bagefter! Jeg har før snakket om Zendayas nye tøjkollektion (som jeg elsker) og heldigvis så sender de til Danmark (det koster dog - men pt er der fri fragt!) og hun har lavet det fineste veloursæt jeg overhovedet har set! Det perfekte fit og alt er bare spot-on, og derudover så body'en der er indenunder er også fra Zendays kollektion.

Og for at gøre outfittet en tand mere edgy, og ikke alt for fint, så har jeg sammensat det med et fedt smykke, nemlig en earcuff - som er så fed! Og når man ligesom jeg, ikke har huller i ørene (jeg ved det, chokerende) så er earcuffs et fantastisk alternativ, men den kan sagtens bruges hvis man har huller i ørene!

English//
Since I got a Christmas Party to attend next Friday (and yes, I do know what I'm going to wear) then I can't help looking around for alternatives or inspiration, or you know.. Finding a reason for spending my money on pretty things. ha ha! And some places the Black Friday sales is still going on, and since we here in Denmark are ahead of the US (time-wise) we still get the opportunity to use their sales still!

So this whole outfit is actually still on sale (for a while) I have personally purchased two of the things, because... Well, I love me some velvet and gold! But this time I wanted to create a more.. relaxed or casual outfit. I am big fan of sneakers to any occasion really. I usually wear a pair of sneakers (or bring them with me) if I feel to dressed up - then -I just throw on my sneakers and then, it's perfect usually. But with this outfit I think it's perfect with a pair of sneakers!

It's still dressed up, but with a more casual feel to it. And you can easily move around on the dancefloor as well! And it's usable after the party as well, so it's just not a onetime dress or something like that.  I have recently talked about Zendaya's new clothes-collection (which I love!) and luckily they ship to Denmark (though it's a little expensive - but right now there's free shipping!) and she has made the perfect velvet suit, ever! It's just the perfect fit, and everything about it is just spot on! And the beautiful lace bodysuit underneath is also from Daya by Zendaya!

And to make the outfit a little more edgy, I have added the earcuff. For me earcuffs are like the best thing since sliced bread. Since I don't have piercings in my ears (I know, shocking) , I'll wear the hell out of earcuffs - and don't worry if you have pierced ears, you can still wear earcuffs! 
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig