25. nov. 2016

BLACK FRIDAY DEALS


Jeg ved ikke om i har hørt på diverse "Black Friday" reklamer i dag? For jeg har og min mail-indbakke er fyldt med en masse tilbud fra diverse butikker, så jeg har fundet mine favoritter frem. Jeg elsker at de online butikker også holder udsalg, så man slipper for den forfærdelige kæmpe menneskemængde, som der sikkert vil være, rundt omkring.

Green Velvet Jumpsuit [Asos] | Grey & Red Sweater [Asos] | Velvet Watch [Asos] | Dark Red Dress [Asos] | Too Faced Bronzer [Sephora France] | Black Mesh Dress [NA-KD] |Thigh-High Boots [Top Shop]

English //
I don't know if I'm the only who have heard tons of "Black Friday" commercials today? My mail-inbox have been full with so many offers and so on, so of course I am going to advantage of the sales. But I will do it comfortly from my sofa at home, instead with half of the town in the city! i just can't imagine how annoying it must be, with so many people around you constantly.

Asos | 20% on the whole site - starts now [code: gogogo]
H&M | 20% on the whole site - starts 00:00 25/11
Selfridges | 10% on beauty & 20% on the rest of the site - starts now. [code: selfcce]
NA-KD | 25% on the whole site - starts now. [code: Blackweekend]
Urban Outfitters | Up to 50% off, on selected lines - starts now. [here]
Monki | Up to 60% off - starts now. [here]
Message | 25% on the whole site - starts now.
River Island | 20% on the whole site - starts now.
Top Shop | 20% on selected lines - starts now. [here]
Lykkebylykke | 20" on the whole site! - starts now.
Bootz | Up to 50% on the site - starts now. [here]
Sephora France | 20-70% on selected items - starts now. [here]

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig