26. okt. 2016

NEW SEPHORA STORE | AARHUS


Jeg ved ikke om jeg var den eneste, som af glæde, faldt ned af sin stol. Da jeg fandt ud af at Sephora åbner i Magasin i Århus! Jeg er SÅ lykkelig! Det er også på tide at Sephora åbner nogle flere afdelinger/butikker andre steder end København, og heldigvis var en af de første steder Århus!

Afdelingen er som skrevet i Magasin i Århus, hvor smykke afdelingen blandt andet lå. Den åbner fredag 28. oktober kl. 10! Jeg var liiiige ved at tage fri, meeeen - efter arbejde er vel også i orden! I Sephora kan købe mærker som blandt andet; Make Up For Ever, Sephora's eget mærke, Dr. Jart, Nars, Benefit og Kat von D! Som nogle få!

Jeg har lavet en lille collage, af diverse produkter, som jeg selv - virkelig gerne vil have fingrene i, eller som jeg vil anbefale!

Begge af Kat von D produkterne har jeg i min egen samling, og begge er SÅ fantastiske! Øjenskyggen har en masse pigmentation, og kommer i mange flotte farver! Pudderet er så fint, og "smelter" nærmest sammen med min hud, og det er sjældent det sker, især fordi min hud er så tør! Især hvis man anvender en Beautyblender til pudderet, så bliver det virkelig fint!

En af mærkerne som jeg især er glad for er Nudestix! De laver så fine produkter, som lette at påføre, og fylder nærmest ingen ting i ens makeup-pung! Jeg kan især godt lide deres øjenskygge blyanter og deres mascara er fantastisk!

Sephoras eget mærkes børster, er nogle af mine yndlings, uden tvivl! De er så bløde, lette at gøre rent og arbejder så fint med diverse produkter! Sephoras eget mærkes øjenskygger er virkelig gode også!

og som den sidste jeg liiige ville nævne, hvilket er Nars! Nars er nok en af mine yndlings mærker. Deres Audacious læbestifter er, hands down, de bedste! De er så bløde, dufter dejligt, har en masse pigmentation, bliver længe på læberne (med mindre du spiser en masse med især olie i) og så er de lette at påføre. Farverne er super flotte, og jeg vil næsten vædde med at der er en farve til enhver! Derudover så er deres concealer (radiant creamy concealer) en af mine yndlings!

English// I am so excited! From pure excitement, I fell of my chair, because Sephora is finally opening another store in Denmark, and luckily it's in Aarhus! It's opening on this Friday the 28th October at 10 am, and I am SO happy! It's about time that they open a store outside of Copenhagen, like, who needs 3 sephora stores in one city, in such a small country like Denmark? 
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig