19. sep. 2015

TIP: SHOP AND BOX!

 photo 16092015_zpstmlbr5do.jpg
Er du ligesom jeg? Ser alle de nye fede ting, som bliver i lanceret i USA laaang tid før her hjemme, eller bare er ekstrem træt af at diverse amerikanske hjemmesider ikke sender hjem til DK og hvis de gør, så koster selve leveringen typisk langt mere end selve de produkter man gerne vil have fingrene i? For godt tre måneder siden fandt jeg siden Shop and box, som er et firma som har diverse "boxers", som simpelthen shopper de ting du vil have og derefter sender dem til dig! Det kan være stort set alt, og ikke nok med at du nu kan få dine billige Nike sko hjem eller makeup som kun kan forhandles i USA hjem til søde lille Danmark! Man laver simpelthen blot en "wishlist", som man hele tiden kan tilføre flere ting til indtil man har betalt kvote 1. Når den er betalt så shopper "boxer'en" ens ønskede ting, og derefter betales kvote 2 - hvor man også vælger hvor hurtig/dyr leveringen skal være - men "jeres" "boxer" går hele proceduren igennem med jer! Jeg kan kun sige gode ord om Shopandbox, og jeg har allerede lavet endnu en ordre fra dem - fra samme boxer! Det er en let og nem proces, som gør hele nethandlen nemmere! Jeg kan ikke sige nok rosende ord om min "boxer", Anne, hun var fantastisk! Opdaterede mig igennem alt, hjalp med at spare nogle penge, gik igennem alt og jeg var på intet tidspunkt urolig omkring hele proceduren!

English | Are you just like me? Seeing all the new cool collections that's launched in the States, but not a home yet? Or are you just really irritated that the American Sephora site doesn't ship to your country? I was, and now I have found the perfect place, where your frustrations just disappears! Tree months ago I found a company called Shop and box. It works this way: you create an account - it doesn't cost you anything - where you create a wishlist - everything from makeup, clothes, bags, accessories and so on. Then you just make an order, where you pick which of the things from your wishlist you want to buy at this point - after you have created your order a "boxer" will be "asigned" to your order and then they will simply just go through everything with you. It's a very easy process, they tell you when you have to pay for invoice one and two, and so on. I have nothing but good things to say about Shop and box! My boxer, Anne, she was just perfect. Updated when, helped me with saving some money, just amazing! 
SHARE:

2 kommentarer

  1. Fandt lige dit indlæg - super interessant. Og din blog er også virkelig fin :-)
    Kan jeg ikke følge dig via Bloglovin? Det er helt sikkert min yndlings måde at følge med i diverse blogs på.

    Og det ligner jo, at vi kan lide mange at de samme beautymærker - og begge bor i Århus ;-) Skønt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej! Mange tak - håber du tjekker ShopandBox ud, det er super nemt og hurtigt! Har allerede været igennem 4 ordre :-) Jo, min blog er faktisk tilknyttet Bloglovin' - Blogger driller dog lige for tiden, når man prøver at tilføre nye "gadgets", så selve "linket" til Bloglovin' er ikke her endnu - men hvis du søger Nanna Sam, burde de dukke op på Bloglovin' :-)

      Ja, har godt lagt mærke til det - er også så småt begyndt at lave en lille liste over nogle af produkterne fra dine indlæg. Ej, hvor fedt du også bor i Århus! :-)

      Slet

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig